بازي آنلاين شاه را غذا بدهيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازي آنلاين شاه را غذا بدهيد
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 30
نویسنده : مولوی

بازي آنلاين
شاه را غذا بدهيد
پركردن شكم پادشاهان و درباريان از قديم دردسري براي آشپزان بوده است. بازي شاه را غذا بدهيد، از همين موضوع سرچشمه گرفته است.

در اين بازي ساده هدف اين است كه تا آنجا كه مي‌توانيد كيك‌ها را روي هم انبار كنيد و به موانع هم برخورد نكنيد. وقتي كه به بالاترين حد ممكن جمع‌آوري رسيديد، حالا بايد شاه را كنترل كنيد كه تا جايي كه مي‌تواند كيك بخورد! در اين بازي، حركات تركيبي، آيتم‌ها و بهتر شدن مهارت، ارتقاي تجهيزات و نشان لياقت نيز وجود دارد.

همچنين مي‌توان از ويرايشگر كيك داخل بازي استفاده كرد تا كيك مخصوص سرآشپز را با سليقه خود درست كنيد. از نكته‌هاي جالب اين بازي آنلاين اين است كه كيك‌هاي برگزيده ويرايشگر در نگارش آيفون اين بازي كه در آينده نزديك عرضه مي‌شوند، حضور خواهند داشت. براي اين بازي سرگرم كننده به لينك زير برويد:

http:‌/‌‌/‌www.feedtheking.com



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: